My First Liveblog. Ervaring positief!

26 05 2008

Om te oefenen met livebloggen heb ik het programma ‘Het roer om’ verslagen. Journalistieke relevantie is er niet, wel is het leuk voor mensen zonder televisie. Hier is mijn verslag te vinden.

Livebloggen bevalt me goed. Als ik een laptop had, zou ik vaak livebloggen tijdens colleges. Voorlopig zit ik vast aan de computer die onder mijn bureau ernstig staat te brommen onder het gewicht van al die nieuwe media.

Acties

Information

2 responses

26 05 2008
edwin4svj

Ja het is best leuk he? Viel mij ook reuze mee, zeker voor herhaling vatbaar 🙂

27 05 2008
John Driedonks

waarom heb je dat niet gedaan tijdens Pauw&Witteman? werk ze

Geef een reactie

